Monday, April 18, 2011

Malo kupovine .... | A bit of shopping...

Danas sam se malo počastila, uglavnom novim bojama iz Megacolora (Savska, kod Mex Cantine, Zg). Odlične su mi njihove akrilne boje koje dolaze u ambalaži od 250ml, a cijena im je zaista sitnica - 25 kuna. Neke boje imam već jako dugo i stalno ih koristim, a nikako da ih potrošim! Definitivno isplativa kupovina! :) 

Također sam uzela i VIVA boje - Terra, koje imitiraju zemljani izgled i tako zaista i izgledaju. Zasad sam uzela samo 2 nijanse, one koje su mi se najviše dopale iako ih ima još nekoliko. 

I uzela sam i akrilni kit napokon koji će mi dobro doći za određene šablone (još samo šablone moram kupiti iako mislim ovaj akrilni kit iskoristiti i za neke druge radove!).

English: Here's my today's shopping! Many different colors, mostly acrylic ones and I also got a new type of colors called Terra which imitate ground colors. They look pretty cool, I've seen some samples and can't wait to try them!

I also got acrylic putty which I'll be using with some templates, but I have some other plans too but you'll see that soon. :) 


2. slika je slikana sa blicem gdje su boje vjernije | 2nd photo has been taken with flash, color are more realistic here




Terra boje - nisu li krasne? | Terra colors - aren't they gorgeous shades?

akrilni kit | acrylic putty



i jedna salveta kojoj nisam mogla odoljeti! | youldn't resist getting this napkin!

Vesna

1 comment:

Sandra Z said...

Kupovina mojih snova, boje, kit. Odlične nijanse, mogu primijetiti. Hvala na info što, gdje i kako.

Lijep pozdrav :))

p.s. ovaj kit za drvo i ja koristim, i odličan je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...